اسباب کشی

چرا از کارتن مقوایی برای بسته بندی استفاده کنیم؟

اسباب کشی چرا از کارتن مقوایی برای بسته بندی استفاده کنیم؟-ایزی حمل

کارتن مقوایی برای بسته‌بندی

کارتن بسته بندی ابزار فوق‌العاده‌ای است که ما را قادر می‌سازد تا سال‌ها با هم وسایل را بسته‌بندی کرده و آنها را جابه‌جا کنید و در واقع به عنوان کارتن های اسباب کشی نیز معروف هستند. آنها یک ابزار ضروری بوده اند و چندین سال است که به یکی از آنها ادامه داده اند. کارتن های مقوایی قابل بازیافت، وزن سبک هستند و می توان از آنها به عنوان سطوح برای چاپ موارد استفاده کرد.

تطبیق پذیری کارتن بسته بندی چگونه است؟ 

کارتن های بسته بندی اغلب به شکل خلاقانه ای برای سازگاری با انواع محصولات در اشکال و اندازه های مختلف سازگار می شوند. استفاده از این طرح‌های پیشرفته و خدمات بسته‌بندی مقوایی می‌تواند کاربران زیادی داشته باشد یا می‌تواند فرم‌هایی ایجاد کند که مردم هرگز فکر نمی‌کردند امکان‌پذیر باشد. در برخی موارد، برندها بسته‌بندی مقوایی خود را ایجاد کرده‌اند تا پس از بسته‌بندی، کاربرد بیشتری داشته باشند. این باعث افزایش طول عمر کالا می شود و نشان دهنده تعهد برند به ضایعات کمتر است. به عنوان مثال، برندهای لباس می‌توانند از بسته‌بندی مقوایی استفاده کنند، که ممکن است به رخت آویز تبدیل شود و به مصرف‌کنندگان استفاده بیشتری از بسته‌بندی خود بدهد. 

مزایا استفاده از مقوا برای بسته بندی:

1. مقوای بسته بندی برای برندسازی ایده آل است

در حالی که کارتن مقوایی ساده اغلب به خودی خود یک طرح بسته بندی کارآمد است، کارتن به راحتی می تواند از طریق رنگ، شکل و برند تغییر یابد. مقوا برای چاپ بر روی آن یا حک کردن آن برای ساخت بسته بندی های شخصی واقعی ساده است. با استفاده از رنگ‌ها و آرم‌ها، مقوا می‌تواند به سرعت از بسته‌بندی کسل‌کننده به محافظی زیبا و هیجان‌انگیز تبدیل شود که باعث می‌شود برند شما به راحتی شناسایی شود. مقوا را به عنوان یک بوم خالی در نظر بگیرید که روی آن به همراه کلمات و تصاویر خود تبدیل می کنید تا محصولات خود را از قفسه ها خارج کنید.

2. قابل بازیافت بودن کارتن مقوایی دارای اهمیت است

یکی دیگر از مزایای کارتن های بسته بندی مقوایی این است که این واقعیت غیرقابل انکار قابل بازیافت است.تمامی کارتن های استفاده شده در بسته بندی که دیگر قابل استفاده نمیباشند پس از جمع آوری دوباره به کارخانه برگشته و طی فرایندهای خاص بازیافت گشته و تبدیل به ورق نو برای تولید کارتن های سه لایه و کارتن های پنج لایه میگردند.

کارتن 3 لایه چیست؟ کارتن 5 لایه چیست؟ 

3. کاهش هزینه های حمل و نقل از مهمترین مزایای کارتن های مقوایی است

از آنجایی که مقوا سبک وزن است، به این معنی است که بسته بندی مقدار زیادی به بار کالا اضافه نمی کند. با بسته‌بندی سبک‌تر، جابه‌جایی محصولات را آسان‌تر و ارزان‌تر می‌کند زیرا با صرفه‌جویی در وزن، در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌کنید. با صرفه جویی در مصرف سوخت، هزینه های حمل و نقل شما اغلب به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه می شود، بلکه با مصرف سوخت کمتر، آلودگی هوا را نیز کاهش می دهید. از نظر حمل و نقل،کارتن مقوایی علاوه بر این بسیار بادوام است و آن را به ساده ترین ماده بسته بندی برای تجارت تبدیل می کند. به جلوگیری از نفوذ رطوبت به محصول کمک می کند. این اغلب یک عامل مهم برای محصولاتی است که نیاز به حمل و نقل طولانی دارند، است.

مقرون به صرفه بودن بسته بندی با کارتن از مهمترین مزایای کارتون های مقوایی است

در مقایسه با چندین محصول بسته بندی دیگر،  کارتن مقوایی یک گزینه مناسب برای مشاغل با هر اندازه ای است. کارتن مقوایی در مقایسه با روش های بسته‌بندی گران‌تر مانند پلاستیک ارزان‌تر است. اگر روش بسته بندی با کارتن را بررسی و ارزیابی کنید، درمیابید که اینها بسیار مقرون به صرفه هستند.

با سفارش کارتن  بسته بندی مقوایی به صورت عمده، اغلب در هزینه های بسته بندی خود صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت. همچنین، از آنجایی که بسته‌بندی مقوایی معمولاً بسته‌های مسطح و بسته های چند عددی تحویل داده می‌شود، شما به صورت عمده سفارش می‌دهید اما هنوز فضای لازم برای نگهداری آن را دارید، بنابراین زمانی که به آنها نیاز دارید قابل دسترستان خواهد بود و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

کارتن بسته بندی چگونه بخش بسته بندی را تغییر داده است؟

 انقلابی در نحوه حمل و نقل کالا ایجاد کرده است. کارتن مقوایی فوق العاده سبک، محکم و فوق العاده مقرون به صرفه است. هزینه های حمل و نقل را در مقیاس بزرگتری کاهش می دهد و به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که بدون نیاز به خروج یا پرداخت هزینه حمل و نقل بالا، نظر بیشتری در مورد کالاها و خدمات داشته باشند. به علاوه، جعبه های مقوایی به راحتی جمع آوری، جداسازی و مهر و موم می شوند. قبل از دهه 1900، جعبه‌های چوبی سنگین معمولاً کالاها را حمل می‌کردند، که تعداد محصولاتی که مستقیماً حمل می‌شدند را مختل می‌کرد. از این رو کارتن مقوایی برای این صنعت نیز یک موهبت باورنکردنی بوده است.

برای خرید کارتن های مقوایی چکار کنیم؟ 

انواع کارتن های مقوایی را می‌توانید به صورت تعدادی و محدود یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق صفحه خرید کارتن های اسباب کشی  ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

سفارش سریع کارتن  اسباب کشی در ایزی حمل:       0903500940609375250111

پیشنهاد برای حمل و نقل شما از مکانی به مکان دیگر: 

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با وسایلی مانند چسب پهن، گونی سفید، نایلون حبابدار، دستگاه چسب کش، سلفون بسته بندی، روزنامه نو اسباب کشی، کارتن کیبوردی، جعبه کفش ، ساک برزنتی و … بتوانید جابجایی راحت و مطمئن را تجربه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید