اسباب کشی

مزایای استفاده از کارتن در بسته بندی کالاها

مزایای استفاده از کارتن در بسته بندی کالاها-ایزی حمل

مزیت استفاده از جعبه های مقوایی

مزایای کارتن های بسته بندی که به کارتن های اسباب کشی معروفند زیاد است. جعبه های مقوایی جعبه های بسته بندی منحصر به فردی هستند که مزایای زیادی را ارائه می دهند. این جعبه ها برای هر کسب و کاری مناسب هستند و بهترین راه حل بسته بندی را برای هر محصولی ارائه می دهند. برای افرادی که می خواهند به راحتی و بدون هیچ گونه چالشی در بسته بندی محصولات خود تجارت کنند، بهترین گزینه انتخاب بسته بندی سفارشی با مواد مقوایی است. این جعبه ها مزایای زیادی را ارائه می دهند که کار را برای کارکنان شما آسان می کند و همچنین می تواند فروش و سود شما را افزایش دهد.

مزایای کارتن ها یا جعبه های مقوایی

 در زیر برخی از مزایا و دلایل انتخاب جعبه های مقوایی برای کسب و کار شما آورده شده است.

اولین مزایا جعبه مقوایی : محافظت از کالاها و محصولات

انتخاب کارتن های بسته بندی که حداکثر محافظت را برای محصولات شما ارائه می دهند ضروری است. این نه تنها به نفع مشتریان بلکه برای شما نیز خواهد بود. هنگامی که کالای شما از آسیب محافظت می شود، سود کامل بدون قید و شرط تضمین می شود. جعبه های مقوایی می توانند به حفظ ارزش محصولات شما از نقطه تولید تا زمانی که به مقصد نهایی منتقل می شوند، کمک کنند. هیچ جعبه بسته بندی دیگری بهتر از این جعبه های بسته بندی کار نمی کند. آنها با مواد با کیفیت و محکم ساخته شده اند که به آنها توانایی مقاومت در برابر هر نوع فشار یا سایش را می دهد. هنگام سفارشی سازی جعبه های خود با مواد مقوایی، ضخامت مواد مورد نظر خود را برای جعبه های بسته بندی خود با دقت انتخاب کنید. ضخامت می تواند از کارتن اسباب کشی سه لایه یا کارتن اسباب کشی پنج لایه متغیر باشد، بسته به آنچه برای محصولات خود می خواهید. با استفاده از این جعبه های بسته بندی می توانید به راحتی کالاهای خود را از یک مقصد به مقصد دیگر حمل کنید.

همچنین بخوانید: کارتن سه لایه چیست؟ کارتن پنج لایه چیست؟

دومین مزایا جعبه مقوایی : بسیار انعطاف پذیربودن

ویژگی های زیادی وجود دارد که جعبه های مقوایی را منحصر به فردتر از هر جعبه بسته بندی دیگری می کند. این جعبه ها سازگاری بالایی دارند. آنها را می توان به هر شکل یا اندازه ای به راحتی برش داد، چسب زد ، منگنه را هر طور که دوست داشتید. ویژگی های این جعبه ها بی پایان است. این واقعیت که می توان آنها را سفارشی کرد یا به هر اندازه ای برش داد، به تولید کنندگان اجازه می دهد تا جعبه های بسته بندی منحصر به فردی را طراحی کنند که محصولات آنها را کاملاً در بر بگیرد.

سومین مزایا جعبه مقوایی : بسته بندی محصولات متنوع

 کارتن های مقوایی،جعبه های بسته بندی عالی هستند. آنها می توانند محصولات مختلفی مانند کتاب، کفش، لوازم جانبی کوچک، لباس و بسیاری موارد دیگر را ذخیره کنند. از آنجایی که آنها را می توان به هر اندازه یا شکلی برش داد، هیچ محدودیتی برای بسته بندی آنها وجود ندارد. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها جعبه های مقوایی را ترجیح می دهند زیرا بسته بندی آنها را با گزینه های زیادی راحت تر می کنند.

چهارمین مزایا جعبه مقوایی :  سبک وزن بودن

 جعبه های بسته بندی با وزن سبک در شرایطی که وزن ظرف برای محصولاتی که در مسافت های طولانی حمل می شوند در نظر گرفته می شود بسیار ترجیح داده می شود. برای چنین شرایطی، جعبه های بسته بندی مقوایی برای صاحب کسب و کار مفیدتر خواهد بود. این جعبه ها وزن زیادی ندارند. بهتر است بگوییم وقتی روی ترازو قرار می گیرند وزن آنها تاثیری ندارد. مهم نیست ضخامت موادی که در سفارشی سازی جعبه های بسته بندی خود استفاده می کنید، این ویژگی همچنان یکسان است. با این حال، از آنجایی که آنها سبک وزن هستند، حمل و نقل آنها از یک مکان به مکان دیگر بسیار آسان تر است.

پنجمین مزایای جعبه مقوایی : ایمنی در بسته بندی

 اگر به دنبال جعبه های بسته بندی هستید که بتواند حداکثر ایمنی محصولات شما را تضمین کند، این جعبه ها مناسب خواهند بود. جعبه های مقوایی برای محافظت کامل از کالاها طراحی شده اند. آنها از کوبیدن کالاهای بسته بندی شده شما به اطراف جلوگیری می کنند. با این حال، آنها همچنین تضمین می کنند که محصولات شما به طور کامل در برابر تکان ها، لرزش ها و همچنین ضربه محافظت می شوند.

ششمین مزایا کارتن ها :  در دسترس بودن کارتن های بسته بندی

 علاوه بر تمام ویژگی های منحصر به فرد دیگر این جعبه های بسته بندی، جعبه های مقوایی به راحتی در دسترس هستند. در طرح ها و اشکال مختلف مانند تک جداره، دو جداره و … دیده می شوند. با این حال، شما می توانید هر طرحی را که می خواهید داشته باشید.

هفتمین مزایای کارتن ها : مقرون به صرفه بودن

 هزینه یکی از عوامل اصلی است که بسیاری از مشاغل را از انتخاب جعبه های بسته بندی مناسب برای تکمیل محصول خود منصرف می کند. برخی حتی از هزینه چاپ جعبه خود می ترسند که در برخی موارد می تواند بالا باشد.روش بسته بندی با کارتن نسبت به سایر روشهای بسته بندی از جمله کیسه های پلاستیکی هزینه کمتری دارند. 

هشتمین مزایای کارتن ها : بارگیری آسان در یک وسیله نقلیه

 جعبه‌های مقوایی نه تنها در طرح‌ها، اندازه‌ها و اشکال مختلف موجود هستند، بلکه می‌توان آن‌ها را به سرعت در وسیله نقلیه بارگیری کرد یا در هر مکانی آن‌ها را تخلیه و مرتب کرد. آنها حتی می توانند به راحتی روی هم چیده شوند. 

برای خرید کارتن های اسباب کشی چکار کنیم؟ 

انواع کارتن ها را می‌توانید به صورت تعدادی یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق صفحه خرید کارتن های اسباب کشی ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

سفارش سریع کارتن  اسباب کشی در ایزی حمل:       0903500940609375250111

پیشنهاد برای حمل و نقل شما از مکانی به مکان دیگر: 

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با وسایلی مانند چسب پهن ، گونی سفید ، نایلون حبابدار ، دستگاه چسب کش ، سلفون بسته بندی ، روزنامه نو اسباب کشی ، کارتن کیبوردی ، جعبه کفش ، ساک لباس برزنتی و …

 

 

دیدگاهتان را بنویسید