اسباب کشی

کارتن سه لایه (3 لایه) چیست؟

کارتن سه لایه چیست؟ کارتن 3 لایه چیست؟ - ایزی حمل

کارتن سه لایه چیست؟

کارتن 3 لایه از کاغذ کارتن یا مقوا که نوعی کاغذ در صنعت بسته بندی است ساخته می شود.

کارتن 3 لایه نوعی کارتن با ساختار سه لایه است. داخل از دو لایه بیرونی کاغذ و یک لایه موجی یا سینوسی در وسط تشکیل شده است. شکل موج در کارتن به شکل موج های A، B، C، E بستگی دارد و ارتفاع و تعداد امواج متفاوتی دارد.

ویژگی های خاص کارتن 3 لایه چیست؟

همانطور که از اسم این کارتن اسباب کشی مشخص است این کارتن، از سه لایه تشکیل شده است:

  1. لایه بیرونی کارتن 3 لایه: بیرونی ترین لایه کاغذ است که از کاغذ صاف، مسطح، براق و زیبا ساخته شده است که می تواند سفید یا قهوه ای طلایی باشد.
  2. لایه میانی یک کارتن 3 لایه: معمولاً از دستمال کاغذی ساخته می شود، لایه های موجدار متصل بین دو لایه کاغذ ایجاد می کند، به عنوان بالشتکی برای کارتن 3 لایه عمل می کند تا ضربه ها را محدود کند و احتمال تحمل نیرو را در هنگام نگهداری اشیا افزایش دهد. یا حرکت کردن
  3. لایه زیرین کارتن 3 لایه: معمولا این لایه می تواند یک لایه کاغذ ساده و همچنین یک لایه دستمال کاغذی یا یک لایه کاغذ سخت باشد. نقش حمایتی دارد و این کاغذ تقریباً دو برابر کاغذ بیرونی است.

 با توجه به مقدار یک کارتن 3 لایه، بسته به نیاز کاربرد، ساختار هر کارتن متناسب با آن انجام می شود. بر این اساس، رنگ کاغذ پوششی مانند زرد، سفید یا قهوه ای، لایه های راه راه نیز بسته به نیاز سفارش تغییر می کند.

مواد اولیه جعبه کارتن 3 لایه چیست؟

مواد برای تولید کارتن 3 لایه صنعتی از دو نوع ساخته می شود:

کاغذ کارتن معمولی در ترکیب آن حدود 74 درصد کاغذ، 22 درصد پلی اتیلن و 4 درصد آلومینیوم است.

کاغذ کارتن مورد استفاده در محیط های با دمای پایین حدود 80 درصد کاغذ و 20 درصد پلی اتیلن است.

جعبه کارتن 3 لایه چگونه تولید می شود؟

کاغذ مورد استفاده در ساخت کارتن 3 لایه، کاغذ بازیافت شده از کاغذ مستعمل و پودر شده است. سپس انواع کاغذ را فیلتر و مرتب میکنند. سپس با کمک ماشین آلات مدرن، کاغذ قراضه در مخلوط کن با آب مخلوط می شود تا تمام الیاف کاغذ استخراج شود. در نهایت طبق دستور خودشان خرد، خشک و مخلوط می شوند تا یک کارتن 3 لایه درست شود.

هر محصول نمی تواند 100٪ کامل باشد، همه آنها مزایا و معایب مختلفی دارند، بیایید دریابیم.

مزایا و معایب کارتن های سه لایه چیست؟

 مزیت کارتن 3 لایه چیست؟ 

– هنگام مقایسه محصولات مورد استفاده برای ذخیره سازی دیگر، کارتن 3 لایه نسبتاً ارزان و آسان برای استفاده است.

– مواد اولیه برای ساخت کارتن 3 لایه تمام شده دارای قیمت پایین، آسان یافتن و تعداد زیاد است.- وزن سبک، برش آسان، خم شدن برای ایجاد محصولات نهایی مطابق با نیاز شما.

– مقاوم در برابر نیروهای فشاری و دارای سکوی مناسب.

– کارتن 3 لایه دارای طرح های بسیار متنوع می باشد. می توان آن را با توجه به نیاز مشتری مانند جعبه طراحی کرد.

– غنی از رنگ و جذب جوهر خوب، بنابراین کیفیت چاپ بسیار واضح و شفاف است.

– مونتاژ کارتن ها به راحتی قابل دستکاری و آسان است، جعبه ها یا کارتن های 3 لایه در سبک های مختلف مونتاژ می شود و برای حفظ بافت از منگنه ها، بست ها یا نوار استفاده می شود.

– کارتن 3 لایه به صورت جعبه کارتن کوچک و نه خیلی ضخیم می باشد. هنگامی که شما نیازی به استفاده از آن ندارید، می توان آن را به صورت یک تخت بسیار جمع و جور جمع کرد، به راحتی قابل ذخیره و نگهداری، صرفه جویی در فضا، ..

– وقتی کارتن های 3 لایه قدیمی هستند، به راحتی قابل بازیافت هستند.

– هنگامی که آسیب دیده یا غیر قابل استفاده هستند، می توانند بدون ایجاد آلودگی یا آسیب رساندن به سلامتی، تجزیه بیولوژیکی شوند، اما بسیار دوستانه با محیط زیست هستند.

معایب کارتن 3 لایه چیست؟

– در صورت استفاده طولانی مدت از محصولات کارتن 3 لایه، ماندگاری و کیفیت محصول کاهش می یابد.

– کارتن 3 لایه ساخته شده از کاغذ، بسیار آبگریز و نسوز است، محصول در تماس با آب به راحتی نرم، خسته، به راحتی پاره می شود، در معرض آتش قرار می گیرد، بنابراین هنگام استفاده کارتن را در مکانی خنک و تمیز بچینید.

– در مقایسه با کارتن 5 لایه و کارتن 7 لایه، قطعیت کارتن 3 لایه برابر نیست.

کاربرد کارتن 3 لایه چیست؟ 

– کارتن 3 لایه معمولی در صورت نیاز مشتری از موج A یا C ساخته میشود. برای سختی بالاتر می توان از موج B یا E استفاده کرد.- کارتن 3 لایه مناسب برای محصولات سبک مانند قوطی، .. وزن کل جعبه باید کمتر از 10 کیلوگرم باشد.

– محصولات برای استفاده با کالاهای سبک وزن مانند وسایل پلاستیکی، بسته های پستی و … در نظر گرفته شده است.8. منظور از کارتن های 3 لایه در صنعت کالاسازی

– به لطف توانایی محافظت از محصولات نهایی شما، آنها از نظر منطقی اهمیت زیادی دارند و به محافظت بهینه از کالاهای سازنده در هنگام ارسال به مصرف کنندگان کمک می کنند.

– چاپ روی سطح کارتن 3 لایه به معرفی برند کمک می کند، برند را به راحتی به مصرف کننده می رساند تا محصول را سریع و دقیق شناسایی کند. از آنجا نام تجاری به اعماق ذهن مشتری خواهد رفت. 

برای خرید کارتن سه لایه چکار کنیم؟ 

انواع کارتن های سه لایه را می‌توانید به صورت تعدادی و محدود یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق صفحه خرید کارتن های سه لایه  ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

سفارش سریع کارتن  اسباب کشی در ایزی حمل:       0903500940609375250111

پیشنهاد برای حمل و نقل شما از مکانی به مکان دیگر: 

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با وسایلی مانند چسب پهن، گونی سفید، نایلون حبابدار، دستگاه چسب کش، سلفون بسته بندی، روزنامه نو اسباب کشی، کارتن کیبوردی، جعبه کفش ، ساک لباس برزنتی و … بتوانید جابجایی راحت و مطمئن را تجربه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید