اسباب کشی

کارتن پنج لایه (5 لایه) چیست؟

کارتن پنج لایه چیست؟ کارتن 3 لایه چیست؟ - ایزی حمل

کارتن 5 لایه چیست و چه کاربردی دارد؟

کارتن های اسباب کشی امروزه یکی از پراستفاده ترین محصولات هستند. این محصولات با کاربردهای فراوان و همچنین قیمتی مقرون به صرفه است. در حال حاضر انواع مختلفی از کارتن ها برای انتخاب وجود دارد مانند: کارتن 3 لایه، 5 لایه، 7 لایه، ..

کارتن 5 لایه محصولی است که بسیاری از مردم برای امورات اسباب کشی به آن اهمیت می دهند و به آن اعتماد دارند. کارتن های پنج لایه چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه از کارتن های 5 لایه استفاده کنیم؟ این مطلب را تا اخر بخوانید تا بیشتر با این مدل کارتن آشنا شوید. 

کارتن پنج لایه چیست؟

جعبه ای که از کاغذ کارتن با ساختار 5 لایه ساخته شده است در واقع از 2 لایه بیرونی(لاینر) و 3 لایه داخلی (فلوت یا موج) تشکیل شده است. این محصول در بسته بندی کالاها، ماشین آلات، تجهیزات شکننده و … کاربرد دارد همچنین کارتن های 5 لایه قابلیت حمل اقلام با وزن و حجم زیاد را نیز دارند.

کاربرد کارتن 5 لایه در انواع  مشاغل و شرکت ها:

 کارتن های کاغذی 5 لایه معمولا در فرآیند بسته بندی تولید استفاده می شود. علاوه بر این، از جعبه برای تبلیغ محصول نیز استفاده می شود. بسیاری از تولیدکنندگان برای جذب خریداران، تصاویر، لوگوها و برندهای خود را بر روی سطح جعبه چاپ و تزئین میکنند. از آنجا، برندهای شرکت ها و کسب و کارها به راحتی توسط کاربران شناسایی می شوند. 

 کاربرد کارتن 5 لایه در اسباب کشی و مصارف خانگی:

 علاوه بر نگهداری از کالاها و محصولات خشک، بلکه برای حمل و نقل اثاثیه هنگام تمیز کردن، اسباب کشی، … علاوه بر این، ما می توانیم از کارتن برای نگهداری تزئینات، هدیه دادن استفاده کنیم. . حتی می توانید وسایل تزئینی دست ساز را بدون صرف هزینه بسازید. 

 طبقه بندی کارتن های 5 لایه:

 به سادگی قابل درک است که کارتن فقط از نوع خاصی از موج (فلوت)استفاده می کند.  انواع مختلفی از امواج وجود دارد، از جمله:

 کارتن با فلوت نوع A: ارتفاع فلوت نوع(A) 4.7 میلی متر است. این کارتن مقاومت بسیار خوبی در برابر پراکندگی در سراسر سطح کاغذ دارد. 

 کارتن با فلوت نوع B: این نوع موج دارای ضخامت حدود 2.5 میلی متر است که تعداد امواج بالای 30 سانتی متر 47+/-3 می باشد. این نوع کارتن استحکام بالا و مقاومت در برابر فشارخوبی دارد. 

 کارتن با فلوت نوع C: ضخامت فلوت این کارتن 3.6 میلی متر است که تعداد امواج بالای 30 سانتی متر 39+/-3 است. اگرچه پراکندگی نیرو خوبی دارد، اما به خوبی موج نوع A نیست. 

  جعبه راه راه نوع E: ضخامت ورق آن کاملاً نازک است و تنها 1.5 میلی متر دارد. بنابراین این نوع جعبه فقط برای وسایل سبک و نازک مناسب است. 

 انواع فلوت در کارتنهای پنج لایه:

فلوت دوگانه از انواع مختلفی از فلوت منفرد تشکیل شده اند. از آنجا، یک کارتن کاغذی 5 لایه با انواع مختلفی از امواج (فلوت)مانند: BA، BC، BE، EA، CE، … تشکیل می شود.

مزایا و معایب کارتن 5 لایه چیست؟ 

مزایا  کارتن های 5 لایه چیست؟

  • صرفه جویی در نیروی انسانی در فرآیند حمل کالا. 
  • با استفاده از این کارتن  صرفه جویی در هزینه جابه جایی را به حداکثر میرسانید زیرا این کارتن در مقایسه با انواع دیگر بسیار ارزان است. 
  • نوشتن و چسباندن اطلاعات بر روی آن، راحت است زیرا عمدتاً از کاغذ ساخته شده است.
  • حفاظت از محیط زیست، قابل استفاده مجدد و زیست تخریب پذیر در همه جا میباشد.

معایب کارتن های 5 لایه چیست؟

  • در حین حمل و نقل، اگر با دقت و به آرامی جابه جا  نشود، تغییر شکل میدهد و یا آسیب میبیند .
  • هنگامی که در تماس مستقیم با آتش است بسیار قابل اشتعال میباشد. 
  • در محیط های با رطوبت بالا، کارتن های کاغذی 5 لایه مستعد کپک زدن، جذب آب یا پارگی هستند. 

ایزی حمل فروشگاهی تخصصی در ارائه معتبرترین کارتن 5 لایه میباشد در حال حاضر یافتن کارتن های 5 لایه در همه جا کار سختی نیست.

با این حال، پیدا کردن یک تامین کننده معتبر کارتن چیزی است که بسیاری از افراد را به تعجب وا می دارد، زیرا امروزه در بازار، فروشگاه های زیادی وجود دارد که کارتن های تقلبی و بی کیفیت را می فروشند اما هزینه آن بسیار بالاست.

پس باید به دنبال فروشگاه های معتبر باشید و قبل از خرید به دقت بررسی کنید. ایزی حمل در حال حاضر یکی از معتبرترین تامین کننده کارتن های 5 لایه است.

در این فروشگاه طرح ها، مدل ها و کیفیت بسیار بالایی وجود دارد. علاوه بر این، قیمت کارتن 5 لایه در ایزی حمل  بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در عین حال، توزیع انواع کارتن های چند لایه و موجدار در اینجا بصورت تخصصی میباشد.

برای خرید کارتن پنج لایه چکار کنیم؟ 

انواع کارتن های پنج لایه را می‌توانید به صورت تعدادی یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق صفحه خرید کارتن های پنج لایه ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

سفارش سریع کارتن  اسباب کشی در ایزی حمل:       0903500940609375250111

پیشنهاد برای حمل و نقل شما از مکانی به مکان دیگر: 

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با وسایلی مانندچسب پهن، گونی سفید، نایلون حبابدار، دستگاه چسب کش، سلفون بسته بندی، روزنامه نو اسباب کشی، کارتن کیبوردی، جعبه کفش ، ساک لباس برزنتی و …

 

دیدگاهتان را بنویسید