اسباب کشی

نکاتی در رابطه با بسته بندی لباسها در اسباب کشی

نکاتی در رابطه با بسته بندی لباسها در اسباب کشی

ما در این مقاله روشهای موثر بسته بندی برای البسه را جمع آوری کرده ایم که روند جابجایی لباس ها را ساده تر می کند. در واقع برخی از این روش ها را می توان در آخرین لحظه بدون آسیب رساندن به لباس انجام داد. با این حال، کمی سازماندهی و تکنیک های مناسب به شما نشان می دهد که چگونه لباس ها را برای اسباب کشی مانند یک نیروی حرفه ای بسته بندی کنید. قبل از اسباب کشی خود، زمانی را به خواندن این مقاله اختصاص دهید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید تا در نهایت کار کمتری برای خود انجام دهید.

برای شروع، نکات بسته بندی زیر را در نظر بگیرید :

مرحله 1: لباس را سازماندهی کنید.

قبل از بسته بندی لباس و وسایل کمد لباس خود، باید مطمئن شوید که آنها تمیز و بدون لکه هستند. قبل از تا زدن یا آویزان کردن، همه لباس های خود را بشویید و بگذارید کاملا خشک شوند. از بسته بندی لباس های کثیف اجتناب کنید. اکنون زمان آن است که کل کمد خود را بررسی کنید و لباس هایی که دیگر قابل استفاده نیستند را کنار بگذارید. 

مرحله 2: لباس ها را بر اساس فصل و اعضای خانواده سازماندهی کنید. 

به طور مثال لباسهایی  را که در فصل زمستان استفاده میکنید را از لباسهای تابستانی خود جدا کنید و برای هر عضو خانواده یک بسته بندی مجزا در نظر بگیرید.

مرحله 3: لباس های خارج از فصل را زودتر بسته بندی کنید.

وقتی همه لباس هایتان مرتب شد، از قبل شروع به بسته بندی لباس های خارج از فصل کنید. به طور مثال لباس هایی که شاید تا سه ماه آینده نیز به کارتان نیاید و استفاده نکنید. این کارتن ها را برچسب بزنید یا با ماژیک علامت گذاری کنید، تا بدانید که نیازی به باز کردن فوری آنها نیست. اگر آنها را بیش از دو ماه نگهداری می کنید، مطمئن شوید که لباس ها از رطوبت و آفات ناخواسته محافظت میشوند.

همچنین بخوانید: مزایای کارتن های مقوایی چیست؟    

مرحله 4: یک بسته بندی به عنوان لباسهای ضروری برای خود ایجاد کنید. 

برای هر یک از اعضای خانواده خود یک چمدان، ساک یا کارتن را بردارید و یک سری از لباسهای ضروری که ممکن است طی چند روز نیازتان شود را درون آن بگذارید. پس از یک اسباب کشی، باز کردن کارتن ها ممکن است چندین روز و یا هفته ها طول بکشد.مطمئن شوید که همه موارد ضروری مانند جوراب، لباس زیر و لباس خواب کافی را در آن قرار داده اید.ما برای این مورد ساک برزنتی ضد آب متوسط و یا ساک برزنتی ضدآب کوچک، فروشگاه ایزی حمل را به شما پیشنهاد میدهیم که علاوه بر ضد آب بودن و دارا بودن جنسی کاملا مقاوم، سایز مناسبی برای لباسهای روزمره تان دارد.

همچنین بخوانید: کارتن سه لایه چیست؟ کارتن پنج لایه چیست؟

مرحله 5: بهترین روش بسته بندی را برای جابجایی لباس انتخاب کنید. 

مسافت و مقدار لباس های شما مشخص میکند که کدام یک از این تکنیک های بسته بندی لباس برای شما بهتر و از نظر اقتصادی به صرفه تر است. اگر اسباب کشی شما طوری هست که باید از یک استان به استان دیگر و یا از محله ای به محله ی  دیگر جابه جا شوید، بهتر است که لباس ها را داخل کارتن اسباب کشی و یا ساک های برزنتی ضد آب که از مقاومت بالایی برخوردارند استفاده کنید.

این ساک های لباس ضد آب بوده و بدلیل جنس بسیار مقاومشان در جابه جایی البسه و حتی رخت خواب بسیار پر کاربرد میباشند.جهت جابه جایی رخت خوابها پیشنهاد ما، ساک لباس برزنتی  ضد آب سوپر سایز ما است که دارای زیپ و دسته هایی محکم است.

 تمام ساک های موجود در فروشگاه ایزی حمل ضد آب بوده و دور دوخت میباشند که همین دلیل باعث مقاومت بیشتر آنان در برابر فشار و وزن بار میباشد.

خرید انواع کارتن های مقوایی بسته بندی موجود : خرید کارتن های اسباب کشی سه لایه، خرید کارتن های اسباب کشی پنج لایه،

چگونه یک بسته بندی شیک و ارزان داشته باشیم؟

برای بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی متریال‌های فراوانی وجود دارد اما ایا تمامی آنها مناسب هستند و انتظار شما و مشتری را برطرف می‌کنند. اگر می‌خواهید یک بسته بندی خاص داشته باشید که بتوانید آن را سفارشی سازی کنید ما به شما  خرید جعبه های کیبوردی را پیشنهاد می‌کنیم. این کارتن‌ها را به راحتی می‌توانید شخصی سازی کنید و به دلیل ظاهر خاصی که دارند حس خوبی را به مشتری منتقل می‌کنند. همچنین این نوع از کارتن‌های پستی را می‌توانید به صورت 3 لایه تهیه کنید و از آسیب ندیدن کالای ارسالی خود مطمئن باشید.

برای خرید لوازم اسباب کشی چکار کنیم؟ 

کلیه لوازم اسباب کشی را می‌توانید به صورت تعدادی و محدود یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق صفحه خرید کارتن اسباب کشی ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس با ایزی حمل:       09035009406 – 09375250111

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با خرید تمامی وسایل لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل جابجایی راحت و مطمئن را تجربه کنید. 

سایر محصولات ما:  

نایلون حباب دار – چسب پهن – سلفون بسته بندی 

دیدگاهتان را بنویسید