اسباب کشی

کارتن بدون چاپ چیست و از کجا بخریم؟

کارتن بدون چاپ  چیست؟

کارتن بدون چاپ، کارتنی است که در طراحی و ساخت آن از هیچ چاپی استفاده نشده است. به عبارت دیگر، این کارتن‌ها فاقد هرگونه چاپ دیجیتال یا آفست هستند و به صورت خام و بدون رنگ بر روی سطح آن تحویل مشتری می‌شوند.

کارتن بدون چاپ بیشتر در مواردی استفاده می‌شود که طراحی و نوع کارتن اهمیت بیشتری نسبت به چاپ آن دارد. برای مثال، در برخی صنایع مانند صنایع غذایی و دارویی، کارتن باید به دلیل حفظ خواص محصول، مقاومت و محکم تحمل وزن بالا و دیگر ویژگی‌های فنی، به صورت خام و بدون چاپ تحویل داده شود.

استفاده از کارتن بدون چاپ می‌تواند همچنین در کاهش هزینه‌های تولید و بازیافت بهره‌مندی بیشتری داشته باشد، زیرا چاپ بر روی کارتن هزینه‌بر و مصرف‌کننده منابع است. به همین دلیل، در برخی موارد، کارتن بدون چاپ به عنوان یک راه حل پایدار و سبز برای بسته‌بندی محصولات استفاده می‌شود.

آیا کارتن بدون چاپ مقاومت کافی برای حمل بار را دارد؟

بله، کارتن بدون چاپ همانند کارتن‌های چاپ شده دارای مقاومت کافی برای حمل و نقل محصولات است، زیرا مقاومت و استحکام کارتن بیشتر به عواملی مانند ضخامت مواد، نوع چسب، نوع خطوط چاپ، طراحی و شکل کارتن و … بستگی دارد و به صورت مستقل از چاپ بر روی سطح کارتن نیست.

لذا، برای استفاده از کارتن بدون چاپ در بسته‌بندی و حمل و نقل محصولات، باید به همان شیوه‌ها و استانداردهای استفاده از کارتن‌های چاپ شده عمل کرد، از جمله استفاده از کارتن باضخامت مناسب، استفاده از چسب‌های با کیفیت، طراحی مناسب و مناسب‌سازی شکل کارتن با محصول، استفاده از روش‌های مناسب بسته‌بندی و توزیع و … . با رعایت این موارد، کارتن بدون چاپ نیز می‌تواند به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه و کارآمد در بسته‌بندی و حمل و نقل محصولات مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، در صورت نیاز می‌توان به جای چاپ بر روی سطح کارتن، از برچسب‌های چاپ شده برای نشان دادن اطلاعات و برند محصول استفاده کرد.

کاربرد کارتن بدون چاپ در اسباب کشی چیست؟

کارتن اسباب کشی بدون چاپ نیز همانند سایر صنایع می‌تواند به عنوان یک راهکار مقرون به صرفه و کارآمد در بسته‌بندی و حمل و نقل محصولات استفاده شود. در اسباب کشی، کارتن بدون چاپ به دلیل ویژگی‌های فنی خود می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای بسته‌بندی و حمل و نقل انواع محصولات، از جمله اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم پزشکی و … استفاده شود.

مزایای استفاده از کارتن بدون چاپ در اسباب کشی عبارتند از:

-کاهش هزینهای تولید و نگهداری موجودی چاپ شده.

-حفظ حریم خصوصی مشتریان، زیرا در کارتن بدون چاپ هیچگونه اطلاعات شخصی چاپ نشده است.

-کاهش آلودگی محیط زیست به دلیل کاهش تولید زباله‌های ناشی از چاپ.

-امکان بازیافت و استفاده مجدد از کارتن بدون نیاز به حذف چاپ‌های قدیمی.

همچنین، اسباب کشی معمولاً به عنوان یک صنعت با حجم بالای محصولات و بسته‌بندی‌ها استفاده می‌شود، بنابراین استفاده از کارتن بدون چاپ در این صنعت می‌تواند درکاهش هزینه‌های تولید و بازیافت، حفظ محیط زیست و ایجاد یک روش بسته‌بندی پایدار و سبز برای محصولات کمک کند.

همچنین، در اسباب کشی، محصولات ممکن است به شکل‌های مختلفی بسته‌بندی شوند، بنابراین کارتن بدون چاپ می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای بسته‌بندی محصولات با ابعاد و اشکال مختلف استفاده شود. به طور مثال، در صنعت اسباب‌بازی، کارتن بدون چاپ می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای بسته‌بندی اسباب‌بازی‌های بزرگ و حجیم مانند استفاده شود، زیرا شکل آنها به عنوان یک کارتن خام و بدون چاپ مهم نیست و تنها ابعاد و وزن آنها برای انتخاب کارتن مناسب مهم است.

برای خرید کارتن بدون چاپ چکار کنیم؟ 

کلیه لوازم اسباب کشی را می‌توانید به صورت تعدادی و محدود یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق صفحه خرید کارتن بدون چاپ (کارتن بدون چاپ سه لایه | کارتن بدون چاپ پنج لایه) ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس با ایزی حمل:       09035009406 – 09375250111

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با خرید تمامی وسایل لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل جابجایی راحت و مطمئن را تجربه کنید. 

سایر محصولات ما:  

خرید کارتن اسباب کشی سه لایه | خرید کارتن اسباب کشی پنج لایه | خرید ساک لباس برزنتی | خرید کارتن کیبوردی | خرید جعبه کفش مقوایی | گونی سفید بزرگ اسباب کشی | چسب پهن 90 یاردی | دستگاه چسب کش | نایلون حبابدار سه لایه | خرید سلفون | خرید فوم سفید

دیدگاهتان را بنویسید