اسباب کشی

چرا چاپ جعبه مقوایی برای کسب و کارها مهم و مرسوم است؟

خواسته ی هر صاحب کسب و کاری این است که با به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، حضور خود در بازار را افزایش دهد. برای تبدیل این خواسته به واقعیت، آنها استراتژی های بازاریابی متعددی را اتخاذ می کنند که بسته بندی یکی از مهمترین آنهاست. اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت تصاعدی رشد دهید، باید به بسته بندی محصولات خود توجه کنید. آینده شما را در بازار رقابتی، تعیین خواهد کرد. جعبه چاپ شده می تواند در این زمینه برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد.در پایین بررسی می کنیم که این جعبه متمایز چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

مزایای چاپ زدن بر روی جعبه: 

با چاپ زدن بر روی جعبه، دیده شدن محصول خود را افزایش دهید

یکی از رایج ترین رفتار مشتریان در بازار،خرید محصولاتی است که با ظرافت ارائه می شوند. به همین دلیل است که برندها اکنون به طراحی مناسب بسته بندی خود توجه بیشتری می کنند. جعبه های چاپ شده از این نظر اهمیت زیادی دارند. این جعبه های ساخته شده از مقوا ، انعطاف پذیری بیشتری را در طراحی به سازندگان ارائه می دهند. آنها به شما این امکان را می دهند که آنها را به هر شکلی بدون هیچ مشکلی یا تلاش سفارشی کنید. این بدان معنی است که می توانید آنها را با گرافیک های جذاب و طرح های چشم نواز چاپ کنید تا علاقه مشتریان را افزایش دهید. نه تنها این، بلکه می توانید آنها را به شکل های جذابی نیز قالب بزنید.

با چاپ زدن بر روی جعبه برند خود را بیشتر به نمایش بگذارید: 

امروزه تبلیغات برندها برای تولیدکنندگان یک امر ضروری شده است تا نام خود را در بازار رقابتی مطرح کنند. این دلیل اصلی این است که شرکت ها پول زیادی را برای تبلیغ خود خرج می کنند. با این حال، آنها نیازی به تکیه بر پلتفرم های تبلیغاتی پرهزینه ندارند زیرا جعبه چاپ سفارشی از این نیاز اجتناب کرده است. این همه مواد لازم برای تبدیل شدن به ابزار بازاریابی برند شما و برجسته کردن شما در صنعت را دارد. هر چیزی که به شما مربوط می شود را می توان روی این جعبه چاپ کرد تا هویت برند شما را در بازار مصرف نشان دهد. این اطلاعات ممکن است شامل لوگوی برند شما باشد که می تواند مشتریان را وادار به شناسایی فروشگاه شما کند. اگر سفیران برند دارید، می‌توانید تصاویر آنها را به بسته‌های چاپی سفارشی خود اضافه کنید زیرا افراد مشهور خریداران امروزی را مجذوب خود می‌کنند. نه تنها این، بلکه می توانید آدرس تماس یا آدرس فروشگاه خود را نیز روی این بسته ها چاپ کنید تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

با چاپ زدن بر روی جعبه رضایت مشتریان را جلب خواهید کرد: 

یکی از مهم ترین  اهداف کسب و کارها جلب رضایت مشتریان میباشد زیرا برآورده کردن انتظارات آنها دشوار است. شما باید محصولاتی ارائه دهید که برجسته و با کیفیت باشند. جعبه های چاپ شده سفارشی به شما در تحویل اقلام با کیفیت به خریداران کمک می کند. به دلیل ساختار مستحکم، آنها بهترین عملکرد را برای محافظت از اقلام شکننده در قفسه های خرده فروشی یا در حین ذخیره سازی یا حمل و نقل دارند. هنگامی که این بسته ها در معرض فشار قرار می گیرند، بدون تغییر شکل دادن یا خم شدن مقاومت می کنند. هنگامی که مشتریان اقلام خود را در شرایط اولیه خود دریافت می کنند، احساس رضایت در آنها ایجاد می شود و آنها شروع به اعتماد به شما می کنند.

از طریق جعبه های چاپی با خریداران ارتباط برقرار کنید

امروزه مشتریان می خواهند در مورد محصول و ویژگی های آن بدانند. این اصلی ترین چیزی است که تعیین می کند آیا مشتری محصول را خریداری می کند یا خیر. بنابراین، جعبه چاپی شما باید جزئیات ضروری را برای ارتباط با خریداران منتقل کند. ارتباط با مشتریان یکی از جنبه های مهم هر کسب و کار است، زیرا تعیین می کند که در چه جایگاهی در صنعت قرار دارید. معمولاً پاسخگویی به سؤالات خریداران به صورت جداگانه برای یک کارمند فروشگاه دشوار است. بنابراین، در اینجا بسته های چاپ شده سفارشی می آیند، که دشواری ارتباط شما را کاهش می دهد. اندازه، مدل، تاریخ انقضا و سایر جزئیات فنی را می توان روی این جعبه ها چاپ کرد که سپس این اطلاعات را به مشتریان ارسال می کند. اگر پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه‌ای به مشتریان می‌دهید، می‌توانید آن را از طریق چاپ چند کد QR بر روی جعبه خود منتقل کنید. به طور مشابه، برخی از انواع نمادها و الگوها می توانند مشتریان را در مورد استفاده و نحوه استفاده از محصول راهنمایی کنند. همچنین می‌توانید برچسب‌های مختلفی را روی بسته‌های سفارشی‌تان بچسبانید تا در مورد اقلامی که می‌فروشید به خریداران راهنمایی یا هشدار دهند.

با چاپ زدن بر روی جعبه مشتریان را به خرید فوری تشویق کنید

صاحب هر کسب و کاری یکی از اهدافش تشویق کردن مشتریان به خرید آنی محصولات میباشد. هیچ استراتژی در اینجا نمی تواند مفیدتر از بسته های چاپ شده سفارشی باشد. این به این دلیل است که این جعبه‌ها گزینه‌های مختلف سفارشی‌سازی را به شما ارائه می‌دهند که می‌تواند بر عادات خرید خریداران تأثیرگذار باشد. هنگامی که در برخی از طرح‌های مناسب طراحی می‌شوند، بر روی افراد برای خریدهای فوری تأثیر می‌گذارند. برخی از تم های رنگی کارآمد نیز می توانند به طور موثر با ذهن مشتریان بازی کنند. این تم های رنگی را می توان روی این جعبه ها چاپ کرد تا تأثیرات روانی بر ذهن خریداران بگذارد. اگر می‌خواهید کسب و کار خود را متمایزاز سایر رقبا قرار دهید، جعبه چاپ شده می‌تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند. با ویژگی های منحصر به فرد خود، دید محصولات شما را افزایش می دهد و بر عادات خرید مشتریان بالقوه تأثیر می گذارد.علاوه بر این، خریداران را راضی می کند و باعث شناخت برند در بین مشتریان شما می شود.

برای خرید کارتن بدون چاپ چکار کنیم؟ 

کلیه لوازم اسباب کشی را می‌توانید به صورت تعدادی و محدود یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق صفحه خرید کارتن بدون چاپ (کارتن بدون چاپ سه لایه | کارتن بدون چاپ پنج لایه) ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس با ایزی حمل:       09035009406 – 09375250111

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با خرید تمامی وسایل لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل جابجایی راحت و مطمئن را تجربه کنید. 

سایر محصولات ما:  

خرید کارتن اسباب کشی سه لایه | خرید کارتن اسباب کشی پنج لایه | خرید ساک لباس برزنتی | خرید کارتن کیبوردی | خرید جعبه کفش مقوایی | گونی سفید بزرگ اسباب کشی | چسب پهن 90 یاردی | دستگاه چسب کش | نایلون حبابدار سه لایه | خرید سلفون | خرید فوم سفید

دیدگاهتان را بنویسید