اسباب کشی

چگونه برای اسباب کشی خود آماده شویم و برنامه ریزی کنیم؟ 

چه از یک استان به استان دیگر حرکت کنید و چه به شهر نزدیک خود ، آماده شدن برای یک اسباب کشی می تواند فوق العاده استرس زا و طاقت فرسا باشد. به نظر می‌رسد بین بسته‌بندی کارتن ها، مرتب کردن آنها، یافتن یک شرکت باربری قابل اعتماد و احتمالاً آماده کردن خانه فعلی‌تان برای فروش، جزئیات بی‌پایانی وجود دارد که باید در مورد آن فکر کنید. به همین دلیل است که ما این راهنماییها را ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا یک اسباب کشی راحت داشته باشید و  بدانید چه چیزی باید رعایت شود و همه چیز را در مسیر خود نگه دارید تا اسباب کشی شما تا حد امکان بدون استرس باشد!

1-چگونه برای اسباب کشی خود آماده بشوید و برنامه ریزی کنید 

 به محض اینکه تصمیم به اسباب کشی و جابه جایی گرفتید ، برای خود یک برنامه ایجاد کنید. می توانید با یک برنامه اولیه شروع کنید و آن را پر کنید تا جزئیات بیشتری را بیابید و برنامه و جدول زمانی را مشخص کنید. در مورد کارهایی که باید در خانه فعلی خود انجام دهید فکر کنید، خواه این موارد شامل تمیز کردن، بسته بندی یا هر گونه بازسازی کوچکی باشد که در صورت فروش خانه فعلی خود باید از آنها مراقبت کنید. در مورد بودجه تصمیم بگیرید و هزینه های جابجایی خود را تخمین بزنید. هزینه همه چیز از بسته بندی کارتن ها، مصرف نایلون حباب دار و سلفون گرفته تا هزینه های جابجایی شرکت باربری را در نظر بگیرید. آنچه را که باید برای خانه جدید خود بخرید تا آماده نقل مکان کنید، یادداشت کنید و جزئیاتی مانند زمانی که کلیدها را دریافت می کنید و می توانید شروع به نقل مکان کنید یادداشت کنید تا بتوانید برنامه زمانی ایجاد کنید که به شما کمک کند در مسیر خود بمانید. 

خرید انواع کارتن های مقوایی بسته بندی موجود : خرید کارتن های اسباب کشی سه لایه، خرید کارتن های اسباب کشی پنج لایه، خرید جعبه های کیبوردی

2- آیا باید برای اسباب کشی از شرکت های باربری کمک بگیرید یا خودتان اسباب کشی را انجام دهید؟ 

چندین گزینه مختلف برای جابجایی تمام دارایی های شما وجود دارد. برای تصمیم گیری اینکه کدام گزینه برای شما بهترین است، سوالات زیر را در نظر بگیرید. خانه جدید شما چقدر دور است؟ برای جابجایی چقدر لوازم بسته بندی نیاز دارید؟ آیا قطعات سنگین زیادی وجود دارد که برای جابجایی آنها نیاز به کمک دارید یا فقط مبلمان کوچک و وسایل سبک هستند؟ شما می توانید خودتان همه چیز را بسته بندی و جابجا کنید، در این صورت باید برای بسته بندی و احتمالاً هزینه های وسیله نقلیه اجاره ای بودجه اختصاص دهید. اگر ترجیح می دهید این کار را انجام ندهید، می توانید خانه خود را بسته بندی کنید و یک شرکت حمل و نقل حرفه ای را استخدام کنید تا حمل و نقل را برای شما انجام دهد، یا شرکتی را استخدام کنید که هم بسته بندی و هم اسباب کشی را برای شما انجام دهد.

همچنین بخوانید: مزایای کارتن های مقوایی چیست؟ 

3- نحوه ایجاد جدول زمانی و زمانبندی

وقتی صحبت از اسباب کشی به میان می‌آید،کارهای زیادی وجود دارد که باید آنها را انجام دهید، به همین دلیل است که ایجاد یک جدول زمانی و داشتن یک برنامه برای اطمینان از اینکه کاری را فراموش نمی‌کنید، بسیار مهم است. یک برنامه هفته به هفته ایجاد کنید، سپس با نزدیک شدن به روز رسیدن کامیون، یک برنامه روزانه ایجاد کنید.وسایل اتاقی را که قرار است در چه روزی بسته بندی کنید، زمانی که نیاز به اجاره یک کامیون جهت جابهجایی دارید، روزهایی که ممکن است به پیمانکارانی نیاز داشته باشید که بیایند و خانه فعلی شما را تعمیر کنند، و هر جزئیات دیگری که می توانید به آن فکر کنید، به شما اطمینان می دهد. منظم بمانید.

همچنین بخوانید: کارتن سه لایه چیست؟ کارتن پنج لایه چیست؟

4- راهنمای سریع برای شروع و تکمیل یک اسباب کشی

 اسباب کشی پروژه بزرگی است و دانستن اینکه از کجا باید شروع کرد دشوار است. راهنمای گام به گام ما به شما کمک می کند تا شروع کنید و شما را در طول این فرآیند راهنمایی می کند و نکات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد که در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند. مثل نوشتن محتویات هر کارتن بر روی آن! ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما فراموش کردن این کار زمانی که می‌خواهید ظرف‌های آشپزخانه خود را از بسته بندی باز کنید اما به نظر نمی‌رسد آنها را پیدا کنید، باعث سردرگمی شما می‌شود. این مراحل ساده به شما کمک می کند تا سازماندهی کنید تا جعبه های شما بسته بندی شده و برای کامیون در حال حرکت آماده شوند.

همچنین بخوانید: نکات بسته بندی اثاثیه منزل

5- چگونه وسایل خود را مرتب کنید و تصمیم بگیرید چه چیزهایی را بسته بندی و جابجا کنید!

هیچ زمانی بهتر از یک اسباب کشی بزرگ برای مرور همه چیزهایتان نیست. این یکی از آن کارهایی است که ما معمولاً آن را تا زمانی که باید انجام شود به تعویق می اندازیم، اما مطمئن شوید که همه چیز را قبل از حرکت مرتب کنید تا تعداد زیادی کارتن اضافی پر از وسایلی که به هر حال دور ریخته می شوند را جابه جا نکنید. تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید نگه دارید، چه چیزی را می خواهید به دوستان و خانواده هدیه دهید، چه چیزی را می توان اهدا کرد و چه چیزی دیگر کار نمی کند و فقط باید دور انداخته شود. این می‌تواند یک فرآیند طولانی باشد، بنابراین مطمئن شوید که به خودتان زمان کافی می‌دهید و از این راهنما برای کمک به شما کمک می‌کند بفهمید چه چیزی را بسته‌بندی کنید و چه چیزی را از شر آن خلاص کنید.

6- چگونه از شر چیزهایی که نمی خواهید جابجا شوید خلاص شوید!

پس از گذراندن همه چیز (تصمیم گیری راجب وسایلی که باید نگه داشته شوند یا دیگر نگهشان ندارید)، وظیفه بعدی این است که بفهمید با وسایلی که به خانه جدیدتان نمی‌برید چه کار کنید.وسایلی که دیگر به آنان نیاز ندارید ولی قابل استفاده هستند میتوانید آنان را هدیه دهید یا اینکه بفروش برسانید.

7- بسته بندی وسایلی که برای جابه جایی به خانه جدید خود نیاز دارید!

 اگر دقیقاً مطمئن نیستید که برای جابجایی خود به چه چیزهایی نیاز دارید، نگران نباشید، ما چک لیستی از تمام لوازم جابجایی مورد نیاز شما در اینجا برای شما داریم. موارد واضح تری مانند کارتن و ساک لباس و …. وجود دارد، شما میتوانید به راحتی آنان را از فروشگاه ایزی حمل سفارش داده و درب منزلتان تحویل بگیرید.

برای خرید لوازم اسباب کشی چکار کنیم؟ 

کلیه لوازم اسباب کشی را می‌توانید به صورت تعدادی و محدود یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق صفحه خرید کارتن اسباب کشی ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس با ایزی حمل:       09035009406 – 09375250111

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با خرید تمامی وسایل لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل جابجایی راحت و مطمئن را تجربه کنید. 

دیگر محصولات ما: 

https://easyhaml.com/product-category/%d8%ac%d8%b9%d8%a8%d9%87-%da%a9%d9%81%d8%b4/

دیدگاهتان را بنویسید