اسباب کشی

سایز جعبه کفش چقدر است؟

سایز جعبه کفش چقدر است؟

همه آنچه باید در مورد ابعاد جعبه کفش بدانید

جعبه های کفش برای صنعت کفش ضروری هستند. آنها ذخیره سازی مناسبی را برای کفش های پوشیده نشده و یا جدید که در فروشگاه ها هستند را ارائه می دهند.

اما آیا واقعاً می توانید جعبه کفش را بصورت جداگانه تهیه کنید؟

تفاوت ابعاد جعبه کفش مردانه و زنانه چیست؟

جعبه کفش ساده و نو را از کجا میتوان تهیه کرد؟

ما در زیر به سوالاتی مانند این و موارد دیگر پاسخ می دهیم. 

ابعاد استاندارد جعبه کفش

به طور کلی، طول یک جعبه کفش معمولی بسته به اینکه جعبه کفش مردانه یا زنانه باشد، بین 33 تا 35 سانتی متر است. جعبه های کفش مردانه معمولاً 25.5 سانتی متر عرض و 12.7 سانتی متر ارتفاع دارند. در مقایسه، جعبه‌های کفش برای کفش‌های زنانه معمولاً 19 سانتی‌متر عرض و ارتفاع 10 سانتی‌متر دارند. علاوه بر این، اندازه های معمول جعبه کفش برای کودکان حدود 18 سانتی متر طول ،13 سانتی متر عرض و ارتفاع 5 سانتی متر است. البته همه اینها به شرایط مختلفی بستگی دارد، مانند قالب تولید کننده کفش، اندازه و ارتفاع هر کفش و غیره.

 

هدف استفاده از جعبه کفش چیست؟

جعبه کفش برای نگهداری از کفش ها در زمانی که پوشیده نمی شوند استفاده می شود.کفش‌ها اغلب در جعبه‌های کفش اصلی‌شان وقتی در خانه نگهداری می‌شوند تا از گرد و غبار، کثیفی و فرسودگی عمومی محافظت شوند. آنها بسته به اینکه برای نگهداری کفش های مردانه یا زنانه، انواع کفش (مانند صندل، کفش کتانی و غیره) و فضای ذخیره سازی دلخواه شما به آن ها نیاز دارید، در اندازه های مختلفی هستند.

 می‌توانید جعبه‌های کفش را به صورت عمده و یا بصورت تک از فروشگاه ایزی حمل تهیه نمایید.به دلیل اینکه این جعبه کفشها ساده و بدون چاپ هستند، به طور گسترده توسط کفاشیان و تولیدکنندگان و فروشندگان کفش مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین می توان از آن برای نگهداری کفش هایی که در منزل نگهداری می شوند نیز استفاده کرد.

 تمامی جعبه کفش های موجود در فروشگاه ایزی حمل همگی بصورت ورقی میباشند و شما میتوانید بعد از تهیه کردن جعبه کفش ها، آنها را از قسمت های مشخص شده تا کنید و بوسیله منگنه یا چسب مایع یا چسب شیشه ای بچسبانید. 

اگر به دنبال سبک اقتصادی تری برای جعبه کفش هستید، به دنبال آن هایی باشید که از مواد مقوایی ساخته شده اند.   

 

جعبه های کفش از چه موادی ساخته شده اند؟

 جعبه های کفش از مقوا، ماده ای سفت و سخت ساخته شده از خمیر چوب یا الیاف دیگر ساخته شده اند. همچنین می توانید جعبه های کفش ساخته شده لمینتی را پیدا کنید. جعبه‌های کفش امروزی معمولاً با درب‌هایی فروخته می‌شوند که محافظت بیشتری برای کفش‌های داخل آن ایجاد می‌کنند. این جعبه های کفش موجود در ایزی حمل به گونه ای طراحی شده اند که کفش های شما را عاری از گرد و غبار در شرایط بکر نگه دارند.

همچنین بخوانید: کارتن سه لایه چیست؟ کارتن پنج لایه چیست؟

برای خرید جعبه کفش چکار کنیم؟ 

کلیه لوازم اسباب کشی را می‌توانید به صورت تعدادی و محدود یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق صفحه خرید جعبه کفش مقوایی فروشگاه ایزی حمل ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس با ایزی حمل:       09035009406 – 09375250111

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با خرید تمامی وسایل لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل جابجایی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

سایر محصولات ما:  

نایلون حباب دارکارتن اسباب کشی (کارتن اسباب کشی سه لایه، کارتن اسباب کشی پنج لایه، کارتن کیبوردی) – چسب پهنساک لباس برزنتی سلفون بسته بندی 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید