اسباب کشی

چگونه کارتن های اسباب کشی را به طور موثر بسته بندی کنیم؟

چگونه کارتن های اسباب کشی را به طور موثر بسته بندی کنیم؟

چگونه کارتن های اسباب کشی را به طور موثر بسته بندی کنیم؟

اگر کارتن ها را برای جابه‌جایی بسته‌بندی می‌کنید، فقط وسایل خود را در کارتن نریزید و یک روز که به آن نیاز داشتید به آن سر بزنید. کارتن ها  را با دقت بسته بندی کنید و سپس کارتن های اسباب کشی  خود را به روش صحیح نگهداری کنید. ما چندین نکته را ارائه کرده ایم که به شما می آموزد چگونه کارتن ها را برای جابجایی یا نگهداری طولانی مدت بسته بندی کنید.

خرید انواع کارتن های مقوایی بسته بندی موجود : خرید کارتن های اسباب کشی سه لایه، خرید کارتن های اسباب کشی پنج لایه، خرید جعبه های کیبوردی

1. لوازم بسته بندی لازم را تهیه کنید.

اول از همه، کارتن های اسباب کشی با کیفیت تهیه کنید. کارتن های اسباب کشی به طور خاص برای جابجایی و نگهداری وسایل شکننده طراحی شده اند. کارتن های قدیمی و دست دوم مستعد پاره شدن هستند و حتی می توانند همراه با الودگی و یا غیر بهداشتی باشند.

 سایر لوازمی که باید در دست داشته باشید عبارتند از: 

  • فوم سفید
  • نایلون حبابدار سه لایه
  • سلفون ضخیم
  • چسب پهن بسته بندی

همچنین بخوانید: مزایای کارتن های مقوایی چیست؟    

2. وسایل را بر اساس دسته بندی مرتب کنید.

اولین کارتن خود را آماده کنید، سپس هر بار یک قسمت کوچک از خانه را بسته بندی کنید. قبل از اینکه هر چیزی را در اولین کارتن اسباب کشی خود قرار دهید، موارد مشابه را که اندازه و وزن مشابهی دارند با هم گروه بندی کنید. به عنوان مثال، اگر در حال بسته بندی وسایل اتاق خواب خود هستید، می توانید تمام وسایل کوچک مورد علاقه خود را کنار هم قرار دهید.

همچنین بخوانید: کارتن سه لایه چیست؟ کارتن پنج لایه چیست؟

3. کارتن اسباب کشی را تقریباً به طور کامل پر کنید.

برای اقلام غیر شکننده، هر فضایی را که می توانید بدون سنگین کردن کارتن پر کنید. کارتن هایی که پر نیستند ممکن است وقتی روی هم قرار می‌گیرند پاره شوند. در صورت لزوم، از چسب بیشتری استفاده کنید تا هر کارتن در حین جابه جایی از مقاومت بیشتری برخوردار باشد. برای اقلام شکننده، مطمئن شوید که حداقل چند لایه از فوم یا نایلون حبابدار در همه طرف های کارتن وجود دارد. همچنین، به یاد داشته باشید که کارتن ها را طوری پر کنید که وزن آنها بیش از 7 الی 8 کیلوگرم نباشد. به عنوان مثال، از جعبه های کوچک یا متوسط برای وسایل سنگین مانند کتاب استفاده کنید. از جعبه‌های بزرگ سه لایه برای وسایل سبک‌تر مانند ظروف پلاستیکی حجیم استفاده کنید.و برای وسایل برقی و شکستنی آشپزخانه از کارتن های پنج لایه استفاده کنید.

همچنین بخوانید: نکات بسته بندی اثاثیه منزل

4. زمان بیشتری را برای بسته بندی مواد شکستنی اختصاص دهید.

وقت گذاشتن برای بسته بندی درست ظروف شکستنی می تواند به سالم ماندنشان در اسباب کشی خیلی کمک کند. ظروف و بشقاب ها را در کارتن طوری قرار دهید ثابت باشند و تکان نخورند. اگر فنجان‌ها و کاسه‌ها را روی هم می‌چینید، حتماً بین هر قطعه از فوم یا نایلون حبابدار استفاده کنید.

  1. از فوم سفید یا نایلون حبابدار برای وسایل کوچک شیشه ای استفاده کنید.

برای یک لایه حفاظتی بیشتر برای وسایل شکستنی خود، از فوم سفید یا نایلون حبابدار، استفاده کنید. این فوم ها و نایلون ها بهترین محافظت را برای ظروف شکستنی و ظروف کوچک شما ارائه می‌دهند و در اندازه‌های مختلف وجود دارند. برای محافظت بیشتر، ظروف شیشه ای خود را با فوم سفید و یا نایلون حبابدار سه لایه بسته بندی کنید و سپس آنها را در کارتن ها قرار دهید.

در فروشگاه ایزی حمل نایلون های حبابدار را بصورت متری و هر متراژی که نیاز داشتید و فوم سفید را نیز میتوانید بصورت پک های 10 متری بصورت سلفون پیچ شده تهیه فرمایید.

6. هر کارتن را ببندید و برچسب بزنید.

پس از اتمام بسته بندی، هر کارتن را با چسب پهن 45 یا 50 میکرون محکم ببندید.در فروشگاه ایزی حمل شما میتوانید هر دو مدل چسب پهن را با کیفیت های عالی تهیه کنید.هنگامی که درب های کارتن را بستید ابتدا بصورت افقی و سپس سه ردیف بصورت عمودی بر روی آن ردیف چسب بزنید. این روش چسب زدن از باز شدن درب ها در هنگام جابه جایی و یا پاره شدن کارتنها در هنگام انباشته شدنشان بر روی هم تا حد زیادی جلوگیری میکند، که در نهایت به محافظت از وسایل شما در داخل آن کمک می کند.

 در آخر، بر روی هر کارتن با ماژیک علامت گذاری کنید و یا لیبل بچسبانید. برچسب زدن نه تنها به شما کمک می کند، بلکه باعث صرفه جویی در زمان شما میشود تا زمان زیادی را برای پیدا کردن وسایل خود در داخل کارتن ها نکنید.

برای خرید لوازم اسباب کشی چکار کنیم؟ 

کلیه لوازم اسباب کشی را می‌توانید به صورت تعدادی و محدود یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق صفحه خرید کارتن اسباب کشی ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس با ایزی حمل:       09035009406 – 09375250111

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با خرید تمامی وسایل لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل جابجایی راحت و مطمئن را تجربه کنید. 

سایر محصولات ما:  

نایلون حباب دار – چسب پهن – ساک لباس برزنتی – سلفون بسته بندی 

دیدگاهتان را بنویسید