اسباب کشی

آماده کردن مبلمان در اسباب کشی

آماده کردن مبلمان در اسباب کشی-ایزی حمل

همانطور که برای بسته بندی اثاثیه خود آماده می شوید، داشتن تجهیزات مناسب و یادگیری چند ترفند می تواند این روند را آسان تر و ایمن تر کند.

مراحل آماده کردن مبلمان برای در اسباب کشی: 

1- لوازم بسته بندی مناسب داشته باشید!

به غیر از کارتن های اسباب کشی مقوایی، سلفون استرچ بسته بندی و نایلون حباب دار، وسایل جابجایی مبلمان دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بسیاری از این لوازم در فروشگاه های اینترنتی نظیر ایزی حمل به صورت آنلاین در دسترس هستند. با این حال، برخی از شرکت های حمل و نقل نیز این لوازم را ارائه می دهند، که ممکن است گزینه مقرون به صرفه تری نباشد.

خرید انواع کارتن های مقوایی بسته بندی موجود : خرید کارتن های اسباب کشی سه لایه، خرید کارتن های اسباب کشی پنج لایه، خرید جعبه های کیبوردی

اگر قصد دارید اثاثیه بزرگ را جابجا کنید، مطمئن شوید که این وسایل اسباب کشی را در اختیار دارید:

پتوهای سبک 

نایلون حباب دار 

روکش مبل و تشک 

سلفون استرچ 

فوم

چسب پهن

2- مبلمان را تمیز کنید!

 قبل از بسته بندی، وقت بگذارید و تمام مبلمان خود را کاملا تمیز و گردگیری کنید. گرد و غبار و وسایل ریز باقی مانده می توانند مبلمان شما را در حین جابجایی خراش دهند. علاوه بر این، تمیز کردن مبلمان قبل از اسباب کشی به این معنی است که هیچ کثیفی و آلودگی را وارد خانه جدید خود نمی کنید.

همچنین بخوانید: مزایای کارتن های مقوایی چیست؟ 

3- اجزای مبلمان را تا حد امکان از هم جدا کنید

 در صورت امکان، برای جدا کردن اجزای کامل مبلمان خود وقت بگذارید. این کار جابجایی اثاثیه را بسیار آسان تر می کند، از آسیب در حین جابجایی جلوگیری می کند. این نیز یکی از وقت گیرترین کارهای آماده سازی مبلمان شما برای جابجایی است، بنابراین بر این اساس برنامه ریزی کنید.

محصولات دیگر ما : ساک لباس برزنتی  – جعبه کفشگونی سفید

 در اینجا چند قطعه وجود دارد که باید به فکر جداسازی آنها باشید: 

در صورت امکان پایه ها را از تمام میزها جدا کنیدچارچوب های تخت را کاملاً از هم جدا کنیددستگیره ها و سایر قطعات قابل جداشدن را از کمدها و میزها جدا کنیدبالشتک ها و تشک های مبل ها و صندلی ها را بردارید

همچنین بخوانید: کارتن سه لایه چیست؟ کارتن پنج لایه چیست؟

4- اجزای مبلمان را بسته بندی کنید

در اسباب کشی و جابه جایی وسایل منزل، گم کردن وسایل کوچک می تواند آسان باشد. از یک کیسه پلاستیکی قابل مهر و موم برای نگه داشتن پیچ و سایر اقلام کوچک برای هر قطعه مبلمان استفاده کنید. کیسه پلاستیکی را با استفاده از یک ماژیک و یا برچسب بزنید و آن را بچسبانید تا از گم شدن وسایل در حین جابجایی جلوگیری کنید.

از فوم سفید، نایلون حبابدار و سایر اقلام نرم مانند ملحفه ها برای بسته بندی اشیاء شکننده ای که قصد بسته بندی آنها را دارید استفاده کنید. استفاده از این روش می تواند به شما کمک کند تا از لوازم بسته بندی خود نهایت استفاده را ببرید زیرا می توانید اقلام بیشتری را با جعبه های کمتر حمل کنید.

همچنین بخوانید: نکات بسته بندی اثاثیه منزل

نحوه پیچیدن مبلمان برای جابجایی !

بهترین راه برای محافظت و آماده سازی مبلمان برای جابجایی، صرف زمان کافی برای بسته بندی صحیح همه چیز است. نایلون حباب دار برای محافظت از قطعات ظریف مانند میز شیشه ای، لامپ ها و سرامیک ها بهترین است. سلفون استرچ برای وسایل روکش شده مانند نیمکت و تشک مناسب است. برای مبلمان چوبی از استفاده از نایلون حباب دار یا هر نوع نایلون پلاستیکی خودداری کنید زیرا می تواند به سطح مبلمان آسیب برساند. در عوض، از یک پتوی نرم یا فوم سفید در بین آنها استفاده کنید تا پوشش پلاستیکی مستقیماً با چوب تماس نداشته باشد.

5- جابجایی مبلمان را با خیالی راحت انجام دهید

اکنون که مبلمان شما آماده جابجایی است، وقت آن است که خانه خود را برای روز جابجایی تنظیم کنید. داشتن یک برنامه روزانه اسباب کشی به شما کمک می کند تا وسایل بزرگ را با خیال راحت جابجا کنید.

درها و راهروها را پاک سازی کنید!

 چند روز قبل از تاریخ جابجایی خود، همه مسیرها را به سمت درب ورودی باز کنید. درها و راهروهای ورودی را از هر درهم و برهمی پاک کنید. درها را کاملاً باز کنید و از درپوش درب برای باز نگه داشتن آنها در طول حرکت استفاده کنید. این کار جابجایی اثاثیه از خانه را آسان می کند و در حین جابجایی مبلمان را از ضربه زدن به وسایل محافظت می کند.

نکاتی که هنگام تهیه و جابجایی مبلمان باید به خاطر بسپارید!

تلاش برای جابه جایی وسایل بزرگ و سنگین توسط خودتان به تنهایی می تواند خیلی سخت و طاقت فرسا باشد – هر چه برنامه ریزی بیشتری بتوانید از قبل انجام دهید، بهتر است. در صورت امکان، اقلام بزرگ را قبل از بسته بندی به قطعات کوچکتری تبدیل کنید و به دور اقلام شکننده فوم سفید یا نایلون حبابدار  بپیچید، در این صورت جابجایی اثاثیه شما کار ساده تری خواهد بود.

نکاتی که باید هنگام آماده کردن همه چیز برای حرکت خود در نظر بگیرید:

اثاثیه سنگین را خودتان جابجا نکنید. ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اکثر مردم همچنان سعی می کنند اثاثیه سنگین را خودشان بلند کنند. از دوستان یا اعضای خانواده کمک بخواهید. یا اینکه برای جابه‌جایی قطعات سنگین از نیروی کار متخصص استخدام کنید.

ابتدا اثاثیه سنگین را بارگیری کنید. ابتدا سنگین ترین وسایل را روی کامیون قرار دهید. این به توزیع یکنواخت وزن کمک می کند تا رانندگی کامیون آسان تر شود. همچنین اقلام سنگین‌تر را روی دیوار قرار دهید تا دسترسی آسان‌تری برای بارگیری و تخلیه کامیون داشته باشید.

برای خرید لوازم اسباب کشی چکار کنیم؟ 

کلیه لوازم اسباب کشی را می‌توانید به صورت تعدادی و محدود یا به صورت عمده در تعداد بالا از طریق فروشگاه ایزی حمل ثبت کنید و در کمترین مدت زمان آن را دریافت کنید. برای هرگونه سوال و یا مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس با ایزی حمل:       09035009406 – 09375250111

ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با خرید تمامی وسایل لازم برای بسته بندی اثاثیه منزل جابجایی راحت و مطمئن را تجربه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید