اسباب کشی

مزایای استفاده از کارتن نو بجای کارتن دست دوم

مزایای استفاده از کارتن نو بجای کارتن دست دوم

شاید شما هم به فکر افتاده باشید که چرا وقتی میتوانید با پرداخت بهای کمتر کارتن اسباب کشی مورد نیاز خود را بصورت دست دوم تهیه کنید,در این راستا لازم است بگوییم اگر چنین می اندیشید سخت در اشتباهید چرا که تنها تفاوت کارتن های اسباب کشی دست دوم و دست اول در میزان قیمت نیست.

در واقع کارتن های مناسب برای اسباب کشی و حمل اثاثیه دارای چند لایه مختلف کاغذی (لاینر)هستند که به صورت یک در میان لایه های شیاردار (فلوت)میباشند تا کارتن مقاومت بالاتری داشته باشد.این لایه های شیاردار در کارتن هایی که یک بار مورد استفاده قرار گرفته اند و به صورت دست دوم هستند خوابیده شده و خاصیت خود را از دست می دهند,از این رو اگر از آنها در اسباب کشی استفاده شوند  به علت نداشتن استحکام کافی منجر به بروز تخلفات مختلفی از جمله: شکستگی وسایل شکستنی بر اثر پاره شدن کارتن می شود.

بنابراین شاید در خرید کارتن دست دوم در ابتدا میپندارید که چون بهای کمتری پرداخت کرده اید سود بیشتری برده ایداما بعد از استفاده پشیمان میشوید زیرا که خسارت جبران ناپذیری را متحمل خواهید شد.

از این رو خرید کارتن را برای استفاده در اسباب کشی جدی بگیرید و حتما از کارتن های دست اول برای این کار استفاده کنید تا بروز تلفات را به کم ترین حد ممکن برسانید.ما در فروشگاه ایزی حمل این امکان را برای شما فراهم کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید